DESCARREGA EL NOSTRE CATÀLEG DE LOTS DE NADAL PER EMPRESA | ENVIAMENT GRATUÏT A PARTIR DE 60€ A TOTA LA PENÍNSULA
54,33 € iva incl.
Lot de Nadal FM1 compost per:
1 amp. Vi negre Mas Donís (D.O. Montsant)
1 amp. Vi blanc Mas Donís (D.O. Montsant)
1 pot Avellana Negreta Garapinyada 120g
1 pot Ametlla Marcona Salted Caramel 120g
1 pot Paté Oliva Arbequina 135g
1 pot Olives Trencades 210g
Presentació: Caixa fusta Priorat Natur.
No disponible
54,33 € iva incl.
El Lot de Nadal FM1 de Priorat Natur és una selecció gastronòmica vegana i sense gluten pensada per regalar i compartir durant les festes. Un lot gourmet que combina vi negre i vi blanc de la D.O. Montsant amb fruits secs i especialitats mediterrànies per gaudir de l’aperitiu.
La seva combinació de productes dolços, salats i aromàtics crea una proposta equilibrada i variada, ideal per a qui busca un lot de Nadal vegà i sense gluten sense renunciar a una selecció gastronòmica cuidada.
Presentat en una caixa de fusta Priorat Natur, és un regal ideal per a familiars, amics, clients, treballadors o col·laboradors durant les celebracions nadalenques.
El Lot de Nadal FM1 és una proposta apta per a una alimentació vegana i sense gluten.
Aquesta característica el converteix en una alternativa especialment interessant per a qui busca una cistella de Nadal vegana, un regal de Nadal sense gluten o un lot gastronòmic adaptat a aquestes preferències alimentàries.
Una selecció completa per gaudir de l’aperitiu i de diferents moments gastronòmics durant les festes, amb productes seleccionats i una presentació preparada per regalar.
1 ampolla de Vi Negre Mas Donís – D.O. Montsant
Vi negre elaborat sota la Denominació d’Origen Montsant, ideal per acompanyar àpats especials i gaudir de moments per compartir durant les celebracions.
1 ampolla de Vi Blanc Mas Donís – D.O. Montsant
Vi blanc elaborat sota la Denominació d’Origen Montsant, una proposta fresca i versàtil per acompanyar aperitius, entrants i diferents moments gastronòmics.
1 pot d’Avellana Negreta Garapinyada 120 g
Avellanes Negreta torrades i garapinyades seguint la recepta tradicional. Dolces, cruixents i aromàtiques, ideals per degustar soles o compartir durant les festes.
1 pot d’Ametlla Marcona Salted Caramel 120 g
Ametlles Marcona amb una combinació de caramel i un subtil toc salat. Una proposta original que combina dolçor, textura cruixent i un atractiu contrast de sabors.
1 pot de Paté d’Oliva Arbequina 135 g
Paté elaborat amb olives Arbequines, oli d’oliva i sal. Una especialitat mediterrània ideal per untar sobre pa, torrades o per preparar aperitius i canapès.
1 pot d’Olives Trencades 210 g
Olives trencades de sabor mediterrani, ideals per servir com a aperitiu i completar una taula de degustació durant les celebracions.
El Lot de Nadal FM1 combina diferents productes per crear una proposta gastronòmica ideal per a l’aperitiu i per compartir durant les festes.
Els dos vins de la D.O. Montsant, negre i blanc, ofereixen dues opcions diferents per acompanyar els àpats i les celebracions. Les olives trencades i el paté d’oliva Arbequina aporten el caràcter més mediterrani de la selecció.
Les ametlles Marcona Salted Caramel i les avellanes Negreta garapinyades completen el lot amb un toc dolç i cruixent.
Una proposta ideal com a lot de Nadal vegà i sense gluten, cistella gourmet vegana o regal gastronòmic amb vins de la D.O. Montsant.








A Priorat Natur som especialistes en elaborar lots a mida per empreses sempre ajustant-nos a les teves necessitats i pressupost.
Sigui quina sigui la quantitat de lots que necessites, no dubtis en contacta’ns perquè et donarem solució per a que puguis sorprendre al teu treballador, client o col·laborador.
Si desitges personalitzar amb el logo de la teva empresa el packaging del teu lot dema’ns pressupost.
Subscriu-te a la nostre newsletter i rep un 10% de dte per la teva propera comanda. *excepte en lots de nadal.
També pots contactar amb nosaltres per telèfon o whatsapp