94,50 € iva incl.
Lot de Nadal FG2 compost per:
1 amp. Vi negre criança 17-XI (D.O. Monsant)
1 amp. Vi blanc Nosis (D.O. Rueda)
1 amp. oli verge extra “Neus” Especial 375ml
1 pot Olives Arbequines 210g
1 pot Avellana Negreta Garapinyada 120g
1 pot Avellana Negreta Torrada 120g
1 estoig Galetes Artesanes de Pastisseria López
1 estoig Bombó Ametlla Marcona Cacau 80g
1 estoig Neules Artesanes de Pastisseria
1 barra de Torró Artesà Xixona Alemany 250g
Presentació: Caixa fusta de disseny.
En estoc
94,50 € iva incl.
Vi negre de la D.O. Montsant, elaborat amb varietats autòctones i criança en bótes de roure que aporten complexitat i estructura. Aromes de fruita vermella madura, espècies i subtils notes de fusta. En boca és rodó, equilibrat i amb un final llarg. Perfecte per maridar carns, embotits i formatges curats.
Vi blanc de la D.O. Rueda, principalment amb raïm Verdejo. Aromes intensos de fruita tropical i cítrics, amb notes d’herbes fresques. Fresc, equilibrat i amb bona acidesa. Ideal per acompanyar peixos, marisc o formatges suaus.
Oli 100% arbequina del Priorat, premsat en fred per conservar totes les seves propietats. Suau i aromàtic, amb notes d’ametlla, poma i herba verda. Ideal per amanides, pa amb tomàquet o plats crus amb un toc delicat mediterrani.
Olives arbequines seleccionades, de textura suau i sabor delicat, lleugerament salades i aromatitzades amb herbes mediterrànies. Perfectes com a aperitiu, per amanides o per enriquir plats tradicionals.
Avellanes torrades recobertes de sucre caramel·litzat segons la recepta tradicional. Una dolçor cruixent que recorda fires i festes populars. Ideal per degustar com a llaminadura o decorar postres.
Avellanes negres seleccionades, lleugerament torrades per potenciar el sabor i la textura cruixent. Un snack saludable, ric en greixos bons i proteïnes, perfecte per combinar amb vins o vermuts.
Galetes artesanes, de textura fina i sabor delicat, elaborades seguint la tradició. Perfectes per acompanyar cafè, infusions o per degustar soles com a llaminadura selecta.
Bombó artesanal amb ametlla marcona i xocolata de qualitat. Equilibri perfecte entre dolçor i intensitat del cacau, ideal com a detall dolç o per sorprendre amb un sabor gourmet.
Neules fines i cruixents, elaborades artesanalment segons tradició. Perfectes per acompanyar postres, xocolata calenta o gaudir soles com a llaminadura delicada.
Torró tradicional elaborat amb ametlla i mel de gran qualitat. Textura suau i sabor intens i equilibrat, perfecte per postres de Nadal, regalar o compartir en moments especials.
Ajut per “Millora en l’obrador.”
Operació: Implementació d’estratègies de desenvolupament local
Actuació del Programa de Desenvolupament Rural de Catalunya 2014-2022, cofinançada per:
També pots contactar amb nosaltres per telèfon o whatsapp